26 augusti

Snark vad trött jag är idag! Sitter i mitt rum och äter frukost, väldigt onyttig. Juice och oboy haha. Fick nyss ett sms av min tjejkompis och hon skrev att hon kunde hämta upp mig med bil så att jag får skjuts till skolan, guldvärt! Slipper stressa nu och kan sitta här ett tag till.
Visste ni det föressten, jag ska bli brunett. Nu har jag bestämt det till 100% och ska inte fega ut denna gång! Har tvekat och fegat ut i två år nu, men nu jävlar. Dock är det i slutet av september men iallafall. Dock ska det inte bli jätte jätte mörkt, :) Hur tror ni det kommer bli? haha
Ska in till Stockholm med en killkompis efter skolan idag. Vi ska fota och handla lite. Tråkigt väder men det kommer bli grymt ändå!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0