29 augusti

Jäsp vad trött jag är! Och inte blir det bättre av detta jättetråkiga väder. Nu är hösten verkligen här. Det var fint väder igår men ändå kallt. Tycker det är lite tråkigt faktiskt för vi blir ju mycket gladare och piggare av solen, right? Men sommaren kommer väl nästa år också får vi hoppas!
Igår hade jag en jättemysig dag i stan med min mormor. Vi shoppade och åt god lunch. Kom hem med: En grå kavaj, svarta jeans och tre olika tröjor. Det är bra tycker jag! Jag gillade verkligen allt jag köpte. Dock blev kvällen lite långtråkig, men det fick jag liksom leva med.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Tråksöndag som jag alltid kallar det. Söndagar är alltid tråkiga för då måste man oftast sitta hemma och plugga typ. Har typ miljoner glosor i engelskan jag måste plugga in till veckan som kommer och miljoner glosor i tyskan som jag också måste plugga in till den kommande veckan, suck. Får se hur det går under dagen. Ha en bra dag, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0