8 augusti

I'm sorry. Igår visste jag inte vad jag skulle blogga om, dock inte nu heller. Jag tänker men tänker inte på något. Ovanligt för att vara mig. Lyssnar på Eminem för att få in bra texter i mitt huvud. Eminem är bra, gillar hans musik!
En annan sak som är helt ifrån musiken är att jag behöver kläder. Ska iväg om ett tag och hade tänkt att ta ett par militärfärgade byxor men hade ingenting alls att ha det till. Jätte irriterande. Öppnar min garderob och ser att det egentligen inte är någonting som lockar men väljer ändå att ta en blommig kjol och ett svart linne. Min favorit åkte på också vilket innebär att hösten är här för mig. SVARTA STRUMPBYXOR. Det är verkligen jag. Finns inget annat plagg som beskriver mig mer än ett par jätte enkla vanliga svarta strumpbyxor. All kärlek till dem trots hålet vid stortån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0