9 augusti

Försöker förstå mig på min nya mobil och det går faktiskt bättre än förväntat. Satt hela morgonen och lade in kontakter, gash vad jobbigt! Kameran är skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit bra :D! Det var därför jag köpte mobilen för att jag ville ha en bra kamera på den. Annars hade jag aldrig köpt en Samsung mobil, men denna är grym!
Ska snart byta om och sedan åka iväg till min kusins födelsedagsfest. Eller kalas kanske det heter. Iallafall så blir det väl tårta och bullar som på kalaset jag var på igår. Haha, alla i min släkt fyller år i augusti. På torsdag fyller mig syssling år och på lördag så gör jag det! Rätt onödig information för er som läser, haha.
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0