A drop in the ocean

Sitter och sjunger. Så otroligt vanligt, haha. Jag sjunger jämt, vart jag än är. Lite konstig, jag vet.. HAHA! Idag har det varit en bra dag faktiskt tycker jag. Har haft bra lektioner och även den lektionen som brukar vara tråkig var helt okej idag faktiskt. Slutade vid tio över fyra idag och då fick jag typ springa till affären och sedan vidare till min dans som började halv fem. Hehe, dansar ensam iår. Det är faktiskt rätt kul om jag ska vara ärlig. Trodde det skulle vara jätte tråkigt, men det är kul! Jag ska dansa solo till två Eminemlåtar. Eller ett bara JAG solo, alltså verkligen bara jag. Sen ett solo som jag dansar "en del" i låten, som jag dansar själv då. Det ska bli kul! Det som är bra när man är själv är att få välja låtar själv, haha! :D Och vad passar inte bättre än Eminem? Dock är det streetdance på den, och jag dansar showdans men här ska jag nog få in lite streetmoves i min kropp, hehe. Var ute och gick med en jätte bra person sedan några timmar och kom nyss hem. Imorgon satsar jag på lockigt hår så jag har nyss gjort flätor. Skulle plugga glosor också och det gör jag bäst på glosboken men den fuckade ut nu så får göra det imorgon istället. Får extra mycket då men jag slutar tidigt imorgon så det gör inget, tror jag.. Hehe. Appropå rubriken idag så har jag börjat lyssna på en låt igen som jag lyssnade på hela tiden under min högstadietid, jättebra och jättefin! Tänkte att ni också skulle få höra den.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0