Back on track

Back on track. Vet faktiskt inte varför jag slutade blogga en gång i tiden? Men det behöver jag inte tänka på nu, för nu är jag somsagt tillbaka. Tillbaka med att skriva vad jag vill. Faktiskt så bryr jag mig inte om det är en person som läser eller om det är tusen, det gör ingen skillnad. Älskar att skriva och det tror jag att jag är skapt för att göra. Dock mina kära kommer jag inte dela med mig av min privata skrivning här. Ni kommer få läsa den lite mer roligare skrivning. Idag har jag en kväll som jag bara sitter och lyssnar på musk. Jag älskar musik. Den framhäver så otroligt mycket känslor i kroppen. Allt bara kokas ihop nere i min kropp. Undra hur det ser ut där inne egentligen? Inte för att jag skulle vilja veta, för det är säkert äckligt, men ändå vill jag. Men avstår nog ändå. Tror faktiskt att jag ska vända på mig så att jag ser ut i sommarkvällen. Det är mycket bättre att skriva då. Att se världen, att se Sverige, att se den lilla byn jag bor i. Rätt tråkigt faktiskt. Är trött på det, ändå står jag ut. Vet inte varför. Kanske borde jag fråga mig själv det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0