fredag den 13onde

Mina läsare! Har ni dött i solen idag eller? Hm.. Eller faktiskt så bryr jag mig inte hur många som läser. Hehe, jag sitter och lyssnar på Backstreet Boys, HAHAHA! En låt bara, och faktiskt tycker jag låten är bra. Varför skämmas för att jag lyssnar på Backstreet Boys? Dem är bra! Ska snart ta bussen till min killkompis och umgås med han ett tag. Vi ska väl se på film. Vi har laddat ner några, och i natt så fick jag förslaget av en annan killkompis att vi kunde se Fredag den 13onde. Hm, tror inte att det blir den. Måste ju hem också inatt, och det kommer jag inte komma om vi ser en skräckfilm sent på kvällen, haha!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: clara

haha jag har inte dött i solen så jag läser din fina blogg :) Backstreet boys for life <3 man kan ju inte skämmas när man har växt upp med dom ;) ses imorn på din stora dag :D <333

2010-08-13 @ 21:44:12
Postat av: Josefin

Svar: tack sockertopp :)

2010-08-13 @ 22:12:53
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0