Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Och nej, rubriken hör inte med någon kille att göra. Utan bara att jag lyssnar på den låten just nu och jag tycker den är oerhört fin! Har storstädat hela rummet tillsammans med Eminem! Och nej Eminem som ni förstår kom inte hem till mig och plingade på dörren, jag ringde honom ;-). Han sjöng för mig medans jag städade. Alltså <3 högtalare på mobilen. Min är bra också. Vi sjöng tillsammans. Dock hänger jag inte så mycket med i texterna på hans låtar, men jag sjöng i refrängen! Snart ska jag åka ner med två kompisar till Nynäshamn, dock vet jag inte när dem hämtar upp mig så vet inte om jag ska äta något innan eller inte. Hmm, inte tror jag det blir. För då kan jag äta när jag kommer hem och sedan ska jag ut och gå med min killkompis idag igen, hehe. Passar perfekt för då blir jag inte hungrig då :-) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0