Mittbena

Klädvalet har inte varit svårt idag. Kör på en typisk Amanda som jag kommer göra hela året ut. Hehe! Svarta strumpbyxor, långt färgat linne, kavaj och converse. Vet verkligen inte någonting som är med typiskt mig än det. Det finns nog inte något annat! Inte ens mina kompisar kan komma på en annan sak. Dock visste jag inte hur jag skulle ha mitt hår. Jag har ju klippt av lite mer än en decimeter, buhu. Och det var inte bra klippt så ska till min personliga frissör på tisdag och fixa till det. Så länge kan jag inte ha utsläppt men idag prövar jag mittbena, eftersom det är så mitt riktiga hår är. Det vill aldrig ligga i snebena utan alltid i mittbena. Så idag kör vi på en mittbena utan tupering och hårspray. Bara fallet hår. Dock hänger det för ansiktet rätt mycket. Får nog ta med en toffs. Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0