13 augusti

Appro på igårkväll när jag var ute och gick. Vad lycklig jag kände mig! Min killkompis sa detsamma.
Man kan inte bli mer än lycklig när man ligger på rygg på en klippa precis vid vattnet. Hör hur vågorna slår mot berget, ser hur fåglarna flyger över än i luften. Det är skön luft, solen går ner. Man ligger och tänker på allt och känner sig så lycklig då! Att jag fyller år imorgon, att jag verkligen har världens mest underbaraste vänner, att jag är en människa och inte en fisk i havet (är dödsrädd för djupt vatten). 

Det var ett flygplan som flög över oss och jag blev helt borta i mina tankar.
"Tänk om de kunde kasta ner ett rep som vi kunde ta i och dem kunde dra oss upp. Vilket äventyr! Du vet resa utan klocka, pengar eller mobil till någonstans man inte ens vet vart man är påväg av. Vilket äventyr!"
Sen låg jag flera minuter och bara önskade att det var så, dock hade vi inte så tur utan såg flygplanet flyga sin väg utan oss.

Nu ska jag äta frukost, sedan träffa min tjejkomps, sedan handla, sedan äta middag, sedan träffa min killkompis, ssedan vara uppe över midnatt, sedan ha födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0