2010-12-13

Sankta lucia! Idag är det lucia. Älskar det. Gjort allt jag kunnat för att få lite julstämmning men ingenting funkar. Igår var jag i Nynäshamns kyrka och såg lucia tåg där, imorse såg jag lucia tåg på tven och även i skolan och sedan på tven nu ikväll också men ingenting funkar. Men vilket fall som helst så tycker jag lucia är så otroligt vackert! Lucia på vår skola i år är min fina vän Nelly. Hon var jätte fin och gjorde allt jätte bra. Är så "wow" över att hon vågade. HAHA!
Imorgon fyller min mamma år. Som jag sa, dagarna och åren går fort. 39 år redan, haha! Men vi ska typ på bio och äta, vet inte vad. Don't remeber, but i will see. I have no present for my mum but she will have more christmas gifts. Have a nice night!
xoxo
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0