2010-12-22

Ledsen att säga. Men jag orkar verkligen inte fortsätta på den där 30-dagars listan. Tar så otroligt mycket tid..
Vaknade tidigt pga att min bror.. Ibland blir det så, inget att göra åt. Ska plugga lite idag. Ni kanske undrar varför? Det är ju lov. Jag har lite läxor över lovet, eller a fyra stycken. Helt idiotiskt att man aldrig ska få vara ledig. Dock ska jag inte bry mig om dem förrän sista dagarna, men idag ska jag bocka av tyskan iallafall. För det är den som tynger ner mig. Skitjobbigt. Vet inte om jag ska gå kvar kursen eller inte.. Pallar egentligen inte! Klarar jaginte denna kurs till sommar så är det bara bortslösad tid!
Ikväll blir det iallafall tjejkväll. Gud vad jag längtat. Bara mysa, lite jacuzzi och godmat! MUMS :)

xoxo
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0