2010-12-27

Äter ihop sittande köttbullar som mormor stekt, MUMS! Om en halvtimme ska mamma skjutsa mig till tåget och sedan ska jag åka in till City för att först möta upp min syssling från Norrland som är här på semester ;-) Sen ska  vi mellandagsshoppa!! ÄR så sjukt taggad. Tror jag behöver ett par skor till nyår. Mamma kom hem med en klänning till mig idag. Den är så Onyårsklänning som det bara kan bli. Men jag gillar att vara udda. Med smycken och snyggt hår och smink så blir det sjukt snygg. Men klänningen är snygg den med!

Appropå smink. Är så otroligt glad att jag fick sminkningen på Make Up Store och sedan massor av produkter. Vet exakt vad jag ska ta! FONDATION!!!! Jag är så otroligt blek och det finns ingen fondation på H&M, lindex, kicks osv som är i min fucking hudfärg. SEr ut som en fjortis. Eller som jag säger. Fjortis är inget utseende utan en attityd. Men längtar till sminkningen och min nya fondation! Dock har jag inte bestämt när än, men ska ringa och boka.

Have a nice day!

xoxo

Amanda


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahah va skit taggad på att få med mig mycket hem!

men hittade bara en body =(



har du shoppat något? :D

2010-12-27 @ 15:11:35
URL: http://maddeworlds.blogg.se/
Postat av: Josefin

Saknar dig till tusen gumman :) Blir så glad över att läsa här i bloggen. Inte för att du skriver något speciellt men du är så grymt söt ! <3

Btw jag har en Chuck i skolan. ;)

Har börjat köpa lite presenter till dig som du ska få på den där fredan och gud som jag längtar. Du är världens underbaraste, bara så du vet <333

2010-12-28 @ 15:38:21
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0