DAG 1: PRESENTERA MIG SJÄLV

Hej! Mitt namn är Amanda. Lundin i efternamn och Theodora i mellan namn. Roligare än så blir det inte när det gäller mitt namn. Jag är 17 år (93a) och bor i en by 5 mil söder om Stockholm som kallas Ösmo. Här har jag bott med min mamma, pappa och lillebror i 16 år vilket börjar bli för långtråkigt, nästan dödstråkigt!
Jag går andra året på Nynäshamns gymnasium - samhälle, inriktning ekonomi. När jag började på gymnasiet började jag på frisörutbildning i Liljeholmen men kände redan efter några månader att det var fel.

Som person är jag glad, självstark& väldigt snäll. Det tycker jag själv iallafall. Sen finns det ju alltid dem som man är mindre snäll mot, och gillar mindre, but that's life.

När jag var yngre drömde jag alltid att bli prinsessa, vilket jag drömmer om fortfarande. Jag vill ha allt i rosa, himmelskt fint och massor av speglar, klänningar och smycken. Dock håller inte min budget (vilket är studiebidraget) till det.
Jag är blond till skjälen. Blond genom blodet. Kan inte tänka mig att ha någon annan hårfärg, det är inte jag då. Ingen prinsessa. Dock har jag prövat haft lite mörkare hårfärg förut men trivdes inte alls. Nu har jag bestämt - Blond for life <3

Det var allt för idag. Hoppas ni längtar redan tills imorgon då jag ska skriva om min första kärlek :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart kan jag de gumman ;) Kan börja fixa lite imorgon :) Mums! <3

2010-12-02 @ 16:01:32
URL: http://linatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0