DAG 16: MIN FÖRSTA KYSS!

Min första riktiga kyss om man säger så var när jag gick i åttan. Vårterminen i åttan. Jag hade FF hemma. Mamma, pappa och min lillebror var i Italien och mormor skulle komma dagen efter. Vi var i min bod. Jag och sex kompisar. Där small det. HAHA! Där kysste jag för "första gången". Kommer ihåg hur alla höll på och retades. HAHA!!

_________________________________________________________________

Förövrigt idag så ska jag till Denise och ha gossipsöndag <3 LOVE! Senare ikväll ska jag och mamma baka julgodis. Har börjat få lite julkänsla. Det känns iallafall som jullov så det är lite konsigt att jag ska till skolan imorgon :s Äsch! Jullov på tisdag iallafall och då blir det också akut julshopping med Lina och Johanna!!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0