DAG 6: OM DET HÄR VORE MIN SISTA DAG

Det är svårt att säga vad jag skulle göra om det här var min sista dag. Det finns så mycket jag skulle vilja göra men som jag inte skulle hinna. Bla att se USA och Hollywood innan jag dog. Dock är det inte rimligt.

På morgonen skulle jag vilja ha frukost på sängen. En stor frukost med massor av frukt, choklad, yogurt och apelsinjuice. Efter frukosten skulle jag vilja ligga och se på en film tillsammans med min familj i sängen och sedan ligga och prata. Gråta. Gråta mycket. Dock skulle jag inte vilja se dem gråta. Efter det skulle jag ta en lång dusch och sedan gå till min absolut bästa tjejkompis Denise, som jag känt sedan jag var sex år. Vi skulle ha en helkul dag. Sjunga KENT singstar, bubbla jacuzzi, baka kladdkaka och bara mysa med varandra. Skulle berätta hur mycket hon betyder för mig och att jag verkligen uppskattar att jag har en vän som hon. Efter det skulle jag åka hem där mormor, farmor, farfar, moster + familj, morfar, morbror, janne, gammelmormor (<3), faster+ familj var. Vi skulle ha det kul. Vi skulle äta god mat och prata mycket om deras liv. Hur dem skulle ha det när jag försvann. Det som jag inte skulle få se dem uppleva. Min bror, + mina fyra kusiner skulle få alla mina saker. Jag skulle dela upp alla saker som jag har. Mormor och alla andra släktingar skulle få en fin duk som jag gjort för längesedan..
Jag skulle vilja veta hur min bror + kusiner får det i framtiden. Hur deras liv skulle se ut, vad det har för planer. Jag skulle också säga hur mycket jag älskar alla. Allihop i min släkt! Att jag är glad att jag fått det liv jag fått.
Sent på kvällen skulle jag bjuda in till en liten fest med mina närmsta kompisar. Ha kul och inte tänka så mycket på det som skulle hända. Dem skulle få en stor kram innan dem gick. Efter festen kommer mamma in till mitt rum, stoppar om mig och säger "jag älskar dig Amanda, sov gott. Jag glömmer dig aldrig min prinsessa!"


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag grät gumman! <3 fin du är! älskar dej

2010-12-07 @ 19:15:39
Postat av: Denise

Grät gumman! fin du är <3

2010-12-07 @ 19:17:55
Postat av: Denise

2010-12-07 @ 19:18:20
Postat av: Amanda

<3<3<3 love

2010-12-08 @ 07:38:42
Postat av: Moster Mia

:_( Älskade unge!!

2010-12-14 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0