DAG 8: ETT ÖGONBLICK SOM FÖRÄNDRADE ALLT

Det ända nästan jag kan säga är när jag började gymnasiet för två år sedan. Innan det så umgicks jag bara med folk från min lilla by, och tro mig, den är liten! Vi umgicks hela tiden, träffade aldrig andra människor. När jag skulle börja gymnasiet, augusti 2009 så var jag sjukt rädd! Jag skulle börja skolan i stan med folk jag aldrig träffat och några som jag inte träffat på länge. Jag var väldigt rädd. Hur skulle jag klara mig utan mina vänner jag alltid umgicks med? Dem skulle ju börja på helt andra skolor. Dock var det inte så farlig. Jag trivdes, njöt faktiskt! Då förändrade det mitt liv. Jag vågade, jag klarade och jag mådde bättre av att träffa nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0