Hej då julafton

Snart ska jag gå och lägga mig. Julafton  är över för i år. Faktiskt tycker jag alltid att det är skönt när julafton är över om jag ska vara riktigt ärlig. Hela dagen är så hektisk. Haha!
Har fått jätte fina julklappar. Och även om jag inte skulle bli nöjd för alla så är det tanken som räknas. Tanken på att någon vill ge mig en julklapp. Blir alldeles tårögd bara av tanken. Uppskattar så mycket alla som spenderar pengar på mig, tänker på mig och försöker/köper något jag gillar. Älskar det så mycket om älskar alla personer som verkligen tänker på mig. Ni vet inte hur mycket det betyder, can't describe with words. Jag har bla Gossip Girl season , en morgonrock, kläder, snygga skinn converse, make up store sminkning och produkter, ett jätte kul spel, smycken, presentkort mm. Så underbara. Tack allihop!

xoxo

Amanda


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Vad fick du för julklappar då? Fick du det du önskade dig? Ha en trevlig fortsättning!

2010-12-24 @ 23:47:34
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0