I'm in heaven!

Nu har jag jullov! I'm in heaven ::) Träffade några klasskompisar vid tio då vi skulle fika. Det bjöds på läsk, gifflar och massor av godis. Precis sådant som man egentligen inte behöver. Efter det åkte vi till en show som vi såg på. Helt okej bra faktiskt! Vi slutade redan halv tolv och tolv tog jag och några tjejkompisar tåget in till Stockholm för att julshoppa lite. Hittade till min bror, och lite till mig själv :) hehe!! Pratar också med min syssling som funderar på att komma ner vecka 1. Hoppas!! På måndag kommer en utav mina sysslingar ner. Vi ska mellanshoppa och bara ha det så kul som möjligt! Hoppas ni har det bra. xoxo Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0