NYÅRSLÖFTEN

Fått lite frågor hit och dit om mina nyårslöften. Kan vara bra att ha dem nedskrivna någonstans. Det blir här!

1. Att inte kritisera mig själv. Att inte se ner på det negativa med mig själv utan bara se allt positivt. Jag har faktiskt flera saker att vara nöjd och stålt över med mig själv.

2. Skaffa ett extrajobb! Klarar mig inte på studiebidraget (1050 kr) på en månad. Omöjligt! Skulle behöva lite extra cash så att jag såsåning om kan ut och resa.

3. Shoppa lika mycket som jag gör iår men bättre saker. Dock lite dyrare med slutresultatet blir bättre då.

Har inga fler nyårslöften. Bäst med få ;-)

Ikväll visar jag er vad jag fyndade på mellandagsrean.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0