10 NOVEMBER

Helt slut. Helt vitt på gatan. Så mycket mer snö här än vid skolan där det inte finns någon alls. Här har inget försvunnit vilket är lite jobbigt. Gillar inte alls blöt snö. Finns inga skor att ha i detta tillfälle eftersom jag inte gillar gummistövlar.
Tiden i skolan idag har varit väldigt lång. Haft mycket rast mitt på dan vilket blev rätt långtråkigt till slut. Slutade dagen med att skriva ett språkprov.
Tror faktiskt att jag snart ska gå och lägga mig för imorgon väntar en lång dag. Först skolan, sen skolläkaren och sedan frissören och kanske lite träning på kvällen. Hehe

Ps. Om ni undrar varför jag inte lägger upp så mycket bilder längre beror det på att jag inte har min dator nu bara för det håller på att krasha totalt. Bara så att ni vet liksom. haha. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0