13 NOVEMBER

Nu ska jag ut och gå tillsammans med mamma. Det blir en heldag med henne idag och ikväll ska jag över till en tjejkompis jag inte umgåts med på jättejätte länge och bara mysa.

Går dagen var bra. Seg skoldag bara med ändå skön. Var på ett kort studiebesök på Nynäs havsbad på morgonen och efter det fick vi sitta och lyssna på olika företagare i Nynäshamn. Var rätt jobbbigt att bara lyssna hela dagen och inte prata så mycket själv. Åkte in med min underbara Elli till stockholm, och hennes syster. Vi shoppade lite och sedan åt vi på pizza hut. Mums gott det var! Tåget hem träffade vi en fullgubbe, men han var rolig. Jag och Elli skrattade, hennes syster skämdes. När vi kom hem till Elli så gick vi till ica och påvägen hem träffade vi en klasskompis vid busshållsplatsen. Han väntade på bussen så vi väntade med honom. Det var ju så otroligt skönt väder. När vi kom hem till Elli igen sen så deckade vi båda i sängen med ett gott skratt och massor att prata om! Tänk att det aldrig blir tyst.. haha!
Ha en bra dag :-*

PS Andreas är kvar i idol fortfarande :D :D :D :D <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0