16 NOVEMBER

Sitter och pluggar. Tycker det är lite kul idag faktiskt. Pluggar ju på datorn och har fått tillbaka min dator nu som har varit ur funktion. Hårddisken hade gått sönder rejält, men nu har jag en ny :D
Ska snart gå och duscha och sedan göra flätor som jag tänkt göra nu i två veckor men inte orkat. Men imorgon ska jag bannemig ha lockigt hår i skolan, haha!
Sedan sitter jag och letar efter en bild till min och Mias redovisning. HAHAHA, är det ända jag kan säga! Antingen blir det succé eller så blir vi halshuggna, men det är en risk vi får ta. Vi vill göra en liten annorlunda presentation och inte power point som alla gör.

Nu ska jag duscha - sedan tyska. och sen... PH :D hahah :D hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0