2010-11-29

Det har varit svårt att hunnit blogga under sistone. Insåg idag när jag satt och kikade runt på lite bloggar under en lektion att jag inte bloggat sedan i fredags och att jag skrev här på bloggen "bloggar ikväll när jag kommer hem." Fybubblan vad dum du är Amanda! Okej. Förlåt mig.

Måste säga att dansuppvisningen gick helt okej bra. Solot gick sämst men det fick funka. Improvisation kallas det ;) hehe! Det snöar så otroligt mycket hela tiden. Det tar aldrig stopp. Väderguden kan inte vara glad på oss, haha! Jag gick hem en timme tidigare idag för att vi har eget arbete + att läraren typ inte var där (?) men jag och Mia får ta igen det imorgon och the next week.
Ikväll är det också mitt älskade Paradise Hotel och Hollywood fruar! "MUMS" :D Den var till dig Lina, haha!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha tackar ;)

2010-11-29 @ 19:52:04
URL: http://linatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0