6 NOVEMBER

Hej. Godmorgon. Godförmiddag. Vaknade för 30 minuter sedan vilket innebär att jag har sovit i 11 timmar och 30 minuter. Helt sjukt skönt! Behövde nog det efter gårdagen då jag sprang runt med Denise i Kista galleria hela dagen. Shit vad ont jag hade i benen. Hittade inget så där "klädesplagg" men köpte en pälsmössa, en munkjacka (som jag verkligen behövde), ett par träningsbyxor, strumpbyxor, eyeliner och en plånbok. Är nöjd för det faktiskt. Köpte också årets första julmust! MUMS! Vi blev så törstiga så vi åkte hissen ner till ica och såg att det hade kommit julmust. Då var det ingen snack om saken att vi skulle ha det!

Idag ska jag inte göra något speciellt. Kanske ner till Nynäshamn en stund, men vet inte. Ikväll ska vi bort på middag. Ha en bra dag. Pussss


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det är vi verkligen! Vi har så himla roligt tillsammans hela tiden också! :D Puss <3

2010-11-06 @ 14:57:33
URL: http://linatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0