9 NOVEMBER

När vet jag om jag kan allt eller inte? Sitter och pluggar inför ett prov imorgon med en temugg i handen. Jag har pluggat ett tag nu men vet inte när allt sitter. Hur vet man det? Det kanske är en sak man lär sig med tiden? Mitt mål med provet imorgon är att bli godkänd iallafall eftersom jag inte har så höga krav på mig själv i denna kurs. Det är tyska steg 4. Det innebär att jag har läst tyska sen jag gick i sexan på mellanstadiet och då blir det här mitt sjätte år med kursen. Suck säger jag bara. Folk måste tro att jag är bra, men det är jag långt ifrån. Helt okej om jag får säga det själv. Nu är pausen över och jag ska sätta mig en liten stund till. Puss till er!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Jo visst har det de men långt ifrån hur långt det är med löshåret i (:

2010-11-10 @ 20:49:00
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar: Men så där kan jag ju få det med löshåret med ;) Om det är volym och ruffs vi vill åt så är det inga problem liksom :)

2010-11-10 @ 21:17:31
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0