100 frågor om mig.

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Lina
3. Hur lång är du? 164 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Harry Potter och hemligheternas kammare
5. Vem ringde du senast? Bror
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Tjaaaaa :d ;) <3" Från Lina
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på alltså
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? Halv åtta
13. Vilken är din favoritjulsång? Gillar Peter Jöbacks julskiva.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma!

15. Vilken plats föredrar du minst? Skogen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I USA
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Ljud i hallen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mamma när vi åkte till Nynäs.
19. Hur stor är din säng? 120

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Ösmo och Stora Vika
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? För det mesta
27. Vilken är din favoritglass? Ben& Jerry, men den är väldigt onyttig!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Glass, banan, maräng& chokladsås
29. Tycker du om kinamat? Ja ibland

30. Tycker du om kaffe? Ne
32. Sover du på någon särskild sida? Olika varje natt
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller oboy
33. Kan du spela poker? Japp
34. Tycker du om att mysa/kela? Tycker om det jättemycket!

35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, rätt många faktiskt
37. Vill du ha barn?
Ja men efter gymnasiet någongång
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska& tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng! Rädd för fiskar :(
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat.
42. Äger du dyrbara smycken?
Ett armband och halsband
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Paradise Hotel
44. Kan du rulla med tungan? Neee
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa!
46. Sover du med gosedjur? Japp min bläckfisk Jenny och Nallebjörn ELiot. HAHA!
47. Vad har du för ringsignal? Talking 2 myself - Eminem
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Cola flaska

50. Flirtar du mycket?
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej har inte körkort
53. Vilken var den senaste boken du läste? Doktor Glas -.-
54. Läser du dagstidningen? Kollar bara bilderna

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha nej
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lugna favoriter
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tyska uppgifter
59. När var du i kyrkan senast? På min gammelfarmors begravning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Sigrid
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Har faktiskt sovit en natt i tält. Eller sov inte, satt bara där. HATAR att tälta!
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min mormor. Hon shoppade massor av kläder till mig, och shoppar gör jag verkligen inte ofta så jag blev jätteglad!
63. Vad lyssnar du på just nu? Just nu blev det reklam på spotify
64. Har du varit med i tidningen? Ja, tillochmed expressens första sida, haha.
65. Vad är det konstigaste du ätit? Vet faktiskt inte
66. Vem såg dig naken senast? Vet inte.
67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå
68. Hur imponerar man på dig? Man har vältränad rygg.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Olika

70. Har du någon piercing? Naveln
71. Din största vinst? Förstapris på min lillebrors höstcafé, haha!!
72. Civilstånd? Singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och blogg
74. Är du fåfäng? Ibland så

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja
76. Hur gammal är din pappa? 39
77. Vilket är ditt drömjobb? Mäklare eller brandman
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jag skulle vilja resa mer än vad jag gör
79. Vad har du haft för husdjur? Hamster, sköldpadda, katter, (fiskar)
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag tycker inte om att ha stora bröst, jag har bara varit kär en gång i mitt liv, min största förbi är ljupt vatten.
 82. Sverige när det är som bäst? När det är varmt
83. Kan du åka slalom? Ja
84. Vad har du ätit i dag? Gröt, lax& matvete
85. Vad har du för utbildning? Efter studenten har jag en grundande ekonomisk utbildning
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Ben, mage, haka, händer& bröst
88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är självstark! Säger till alla vad jag tycker och är inte rädd för att få skit tillbaka.
89. Vilken är din sämsta egenskap? Har några hehe.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Vetej
91. Saknar du något? Gammelfarmor <3 <3
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Jodå
93. Vad gör dig ledsen? Mycket
94. Vad gör dig glad? Mina vänner& familj!

95. Har du varit gift eller förlovad? Nope
96. Vad ska du göra i helgen? SPA kväll, festa, umgås med min fina shoppheaven :)
97. Vad är det knasigaste du gjort? Haha finns så mycket
98. Vad har du för laster? ?
99. Vem är din förebild? Tro det eller ej men måste säga: Maria Montazami.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? ducha och plugga sen PH :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0