12 oktober

Ringde nyss och väckte en kompis. 100 poäng till mig för annars skulle han missa tåget mot Stockholm. Idag ska min klass in till Stockholms tingsrätt och vara där hela dagen. Vi ska se på olika rättegångar och så blir det såklart donken (Y). När vi är klara där ska jag åka hem till min moster, först hämta mina kusiner på dagis och skola och sedan hem till moster. Min ena prinsessa fyller 6 år idag så henne ska jag fira! Puss min älskade Ingrid på fördelsedagen!
Nu ska jag fixa det sista och sedan gå. En ny bloggdesign kommer upp inom kort.
Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt att jag hitta din blogg Amanda :) Visste inte att du hade en :$

Hoppas du får en rolig dag även om mina minnen från (det är rättskunskapen va?) inte var jätte roliga :P

2010-10-12 @ 16:09:55
URL: http://lillgnagisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0