20 OKTOBER

Nyss kommit hem. Ska äta middag. Det äckligaste som någonsin hänt har hänt. Om ni inte visste det så har jag ett otroligt stort förbi för maksar och sniglar. Finns verkligen ingening värre! När jag var yngre spydde jag så fort jag trampade eller såg någon trampa på en mask/snigel. Förbiet sitter ännu idag kvar, dock finns det inte lika mycket maskar kvar. Men iallafall. Idag när jag och pappa hade varit ute och gått och skulle hem så hör jag bara hur det låter "krakcafjajfhbalkfjafn knak knak". Tänkte att det var en snäcksnigel men så vänder sig pappa och jag om och ser att det är en groda. SJUKT ÄCKLIGT! Blev helt skakis i benen. Tungan hade flygit ut och ett ben peka upp i luften. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0