26 OKTOBER

Denna dag har varit bra! Jag har varit positiv och glad hela dagen. Säkert bara för att jag fick skjuts till skolan idag ;-). Vi fick tillbaka våra turismprov och se på dem. Det såg bra ut men såg att hon rättat fel, hon hade inte sett att jag skrivit ett svar, så nu fick jag två poäng till vilket innebär 70/70 rätt!! GALANT JU :D
Ska snart i väg till min tjejkompis och sedan ska vi träna. Mina bebisar är borta. Bebisar = Idrottskor som jag alltid har när jag tränar, bäst i världen! Hoppas jag hittar dem...
Ha en bra eftermiddag/kväll.

Idag har Amanda och Rasmus namnsdag. Vilket innebär att jag har det :D hehehehehhe. Varför har man namnsdagar egentligen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0