27 OKTOBER

Vilken dag! Är helt slut. Började dagen med att sitta i bilkö. Det hade hänt en olycka på vägen så satt fast. När jag äntligen kom till skolan så såg vi på This Is England och sedan så jobbade vi naturkunskap. Har redovisning imorgon men tror att det blir bra :-) Idag åkte vi också skridskor. Som vanligt är jag inte bra men denna dag var värre. Gjorde illa mig. Vissa killar i min klass tror tydligen att dem äger isen. Först fick jag ett jätte hårt skott av en boll på vaden, sedan några sekunder efter var det än som råkade skjuta en puck på mig. Då fick jag nog och skulle åka rakt över isen för att sedan sätta mig på avbytarbänken, men då när jag var mitt på isen så kom en killa, han sa att han inte såg mig så vi totalkrockar. Jag flyger bakåt och han på mig och sen pang ner på isen. Aj, gjorde illa svanskotan och axeln men överlevde ändå skridskoåkningen sen fast jag var lite ledsen, lite sur och lite ont.
Under en lektion vi hade efter lunchen hör jag att caféterian i vår skola spelar KENT på radion. Jag blev helt i från mig och bah " ÅÅ KENT!!!" Haha sen gick jag ut och lyssnade ;-)
Nu ska jag iväg några timmar, ikväll ska jag se på PH och plugga.
Ha det bra :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0