6 oktober

Det går verkligen dåligt för mig just nu. Har ingen ork eller vilja eller kunnighet till att börja och sedan läsa ut en bok på tyska. Jag orkar inte tänka när jag läser, vill bara koppla av. Men tydligen inte.

Idag har jag varit i skolan. Slutade jättetidigt, vid halv ett. Åkte ner mot stan och köpte födelsedagspresent till pappa som fyller år imorgon. Redan trosdag imorgon. Helt sjukt skönt! WOHO :D

I helgen ska vi ha kul. Det blir andra bullar då. Ska träffa mina tjejkompisar på fredag och på lördag ska jag träffa min absolut underbaraste :) Det kommer bli en bra helg efter allt detta pluggande. Har inte tränat på snart två veckor. Dåligt. Men har så mycket att plugga nu så jag hinner ej. Jätte jobbigt!

Ska byta om och sedan gå och ... (?) Ja vad ska jag göra? hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0