Paradise Hotel!

Nu är det inte alls långt kvar. Imorgon smäller det. Kul! Paradise Hotel börjar efter ett långt uppehåll. Jag hatar våren. Då är det uppehåll. Så otroligt taggad på den nya säsongen nu. Det är en deltagare som kommer från samma stad som jag. Kul! Ska ni se på Paradise Hotel iår? Vem/Vilka hejar ni på isåfall? Den frågan kan ni självklart bara svara på ifallatt ni har sett intervjuverna på tv6. Det har jag. Jag kan inte säga idag vem jag hejar på. Förmodligen imorgon eller på tisdag.
Nu ska jag äta pizza som min mamma har bakat. Min är med annanas och jordnötter på. Mums!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Tack babe ! :) Vi måste köra vår höstplåtning snart. Vad sägs om fredag? :)

2010-10-10 @ 19:34:43
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar: Men det låter as bra :) Jag är sugen på att göra någon god sallad eller något lite halv nyttigt iaf :)

2010-10-10 @ 20:15:42
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0