16 september

Idag har jag inte bloggat ngt och det har faktiskt varit fantastiskt skönt! Jag har bara haft en helt bloggfri dag, även om jag inte bloggar så mycket och intressant annars men det har varit så skönt och inte tänkt "fan nu måste jag sätta på datorn för jag har inte bloggat idag". Idag har allt varit kanon! Slutade tidigt idag i skolan, i skolan har allt arbete gått super, min pappa var hemma när jag kom hem (han har varit ute och rest), jag såg på Dear John, en fantastiskt fin film som jag gråter oerhört mycket till, tränat, träffat min underbara tjejkompis och ätit. Lovely! A perfect day. Imorgon är det fredag och fredag är alltid fredag även fast schemat i skolan är jätte jobbigt. Idag återstår bara 2 dagar till THE BIG DAY. The day that i will coulor my hair to lightbrown. Gash, är nervös men får inte fega ut! haha.
Nu ska jag lägga mig och sova, är jätte trött. Haha (: Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0