25 september

Herregud! Denna morgon, har gått så fort. Gick upp redan halv nio för att duscha, måla naglarna, äta frukost. Ser att jag fått tre finnar!!!! FAN, varför just idag? Och att mina pormasker på näsan syns jätte mycket. Typsikt just idag. Kan ju få vara alla andra dagar utom idag! Letade efter min rosa klänning i stora garderoben. Den hängde längst in på samma galje som min balklänning jag hade i nian. Klänningen jag har idag är från skolavslutningen i nian och jag har inte använt den sen dess. Haha, är lite tajt över brösten, fuck. Men det är fin ändå. Gillar färgen. Såg att min kavaj jag ska ha över är lite smutsig på ena armen, men får försöka dölja det, och eftersom jag inte hittade några klackisar igår när jag och Jossan var i haninge så får jag ta mina gamla. Ser ut som flygvärdinna klackar. Blä, men a dem blir bättre än mina smutsiga converse. Nu ska jag sminka mig, sedan fixa håret och checka av lite grejer.
Today will be a good day!


Kommentarer
Postat av: jenna

Du passar verkligen i den där mössan du har på header bilden :)

2010-09-26 @ 10:23:44
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: jenna

Det var så lite så Amanda :)

2010-09-26 @ 12:13:33
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0