26 september

Vilken dag igår. Började vid halv nio och slutade vid halv fyra på natten. Jag och Jossan var inne på Blog Awards. Det var jätte trevligt, dock missförstod vi lite när vi bokade. Prisutdelningen var inte förrän klockan 20.00. Så vi minglade lite under eftermiddagen. Ett Fan-foto blev det också. Men sedan valde vi att åka hem vilket vi båda ångrar nu efteråt. Vi missade godibagsen!!!
Vi käkade thai och typ dampade ut väldigt länge innan vi åkte till ett par killkompisar och var där. När jag och två andra killkompisar hade följt Jossan till tåget så gick vi hem och spelade tv spel till klockan tre. Det var grymt! Älskar tvspel, verkligen älskar ;-)

Idag ska jag plugga, bara plugga. Och äta lite godis, hehe.
Hade klackskor igår och mina fötter är fortfarande uppsvullna och gör ont, så det blir ingen träning idag. För vill inte få mer ont. Hoppas ni får en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0