7 september

Godmorgon! Igår mådde jag verkligen jätte dåligt. Som jag skrev i mitt förra inlägg så hade jag ont i huvudet, men det blev bara värre och värre med kvällen. Det ena och det andra hände men jag känner att det behöver inte ni veta. Idag mår jag iallafall jättebra bara att jag har lite ont i halsen, men spillerill. Haha. Duschade håret när jag vaknade eftersom jag inte gjorde det igår. Jag gillar inte de dagar jag duschar håret på morgonen, därför jag aldrig gör det. Duschar jag håret på kvällen (som jag brukar) så blir håret rakt dagen efter men duschar jag på morgonen (som jag gjorde idag) så blir mitt hår jättejätte rakt! Tycker inte alls om det. Mitt hår idag kommer se hemskt ut.. Då tar jag en toffs med mig som alltid. Kan verkligen aldrig gå hemmifrån utan en toffs, dock gjorde jag det igår men hittade en tjejkompis som hade en till mig. Skulle egentligen hem till henne ikväll för att kolla på Idolpremiären idag men eftersom jagvar så dålig igår så pluggade jag inte och då måste jag göra det idag.. Ha en bra dag!
Btw, om en och en halv vecka blir jag brunett :o Jag är rädd! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0