9 september

Det blev inga klackisar. Tråkigt nog! Hade klackisar på mig hela morgonen hemma men när det blev dags att SPRINGA till bussen fick det bli conversen istället. Hehe.
Jag hostar som en galning idag. Just näre är hoffe imorgon, men inget hindar mig ;-) Idag efter skolan gick jag till ica för att köpa en liten chokladkaka mint, mums! Har sagt att jag ska köpa en hela veckan men har bara inte blivit av. Nu ska jag sätta mig å plugga. Ska hem till min killkompis ikväll igen å plugga och vi tävlar lite vem som kan mest liksom, få se om jag vinner. Höhö! Pusss

En bild från idag. Inte många som får ett stort leende riktat mot sig, men det får ni mina läsare!


Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar den där bilden på dig. Så himla fin! :)

2010-09-09 @ 17:41:57
URL: http://linatk.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, ja det kan ju ha lite med det att göra ;) Men den blev faktiskt jävligt fin också!

Jag är en stolt fotograf :D

2010-09-09 @ 20:51:27
URL: http://linatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0