Gårkvällen

Gash vilken kväll det blev igår. Vi kom till till grönan runt halv sju, alltså på självaste området, efter ett snabbt köande faktsitk. Vi ställde oss fram emot scenen eftersom vi inte visste vad vi skulle göra annars. Då var det inte jättejätte mycket folk, men efter en halv timma, när det var en timma kvar till konserten skulle börja så blev det jätte tjockt med folk och de flesta hade druckigt jätte mycket så alla knuffades och vi flöt ifrån varandra ett tag men kämpade oss tillbaka. Det var så otroligt trångt! Det var till och med en kille som tappade sin cigarett på min axel så jag brände mig. AJ vad ont det gjorde! När konserten började så blev allt kaos. En tjej som jag var där med fick lite panik så vi skulle gå ut från allt. Det var verkligen inte lätt! Jag tappade min tjejkompis hand, liksom dem gled i från varnadra. Jag kastades ännu längre fram mot scenen medans dem bakåt. Det var sjukt. Det tog mig så långt tid att komma ut från alla. Ingen mottagning fanns typ så det blev jätte svårt att hitta mina vänner. A osv osv. Tråkigt nog hade en av mina tjejkompisar svimmat och gjort illa armen så det blev grönalunds sjukstuga och sen begav vi oss hemmåt. Men en sak ska ni veta mina läsare, vi stog typ längst fram ;-) Vissa av våra vänner hade inte ens kommit in på området, dem gillar Hoffe inte vi. Men vi fick jätte bra platser. Haha

Idag är det en innersittadag vilket jag gillar. Men vet inte vad som händer till kvällen.. Ha en bra dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0