Helg nu!

Hemma efter en jätte hemsk fredag! Hatar verkligen fredag i skolan så oerhört mycket så kan inte beskriva det. Sån huvudverk jag har, förkyld och hostig.. Provet gick väl bra och sen har jag bara haft det så jobbigt. Civilrätt, rättskunskap och engelska är inte riktigt min grej. Sen gick jag inte på tyskan som skulle hålla på till tre eftersom mitt huvud var så svagt. Värre blir det när vi sitter på bussen hem och det är massor av fullisar som sitter där vart vi sitter och dricker massa öl. Det luktade förjävligt och mitt huvud blev bara värre.
Ikväll är det iallafall Hoffe! Trots vädret, trots att jag och min tjejkompis är sjuka så åker vi in. Det blir nog kul men kallt och mycket folk. Dock gillar jag inte dem så mycket men bättre att göra ngt en fredagskväll än att sitta hemma och kolla i väggen. Haha. Hejs ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0