Klackisar eller inte?

Klackisar eller inte? Hm, ska jag ha klackskor idag? Gud vilken bestlutsångest jag har! Har inte gått i klackskor på väldigt väldigt länge, sen Turkiet tror jag, men då gick jag bara i fem minuter och fick ont i fötterna. I högstadiet hade jag jämt klackskor på mig vilket jag gillade då men på senare tid har det inte blivit. Självklart beror det säkert på att jag aldrig köper nya, och det gör jag inte pga att jag vet att mina vita små converse alltid vinner mot klackisarna. Hur snygga än klackisarna är. Tror jag bara tänker på bekvämlighet, eller tror? Jag vet! Vi får se nu vad jag tar och svaret på den frågan får ni i eftermiddag ;-) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0