Kunde inte blivit bättre

Jäsp elller inte.. Jag är inte så trött men jag var trött. Bara för att jag gick och la mig i sänger så börjar jag piggna till. Kanske ska sminka mig, klä på mig och fixa håret och dra ner till Freja? Nerå skoja, aldrig i livet. Lite sent nu va.
Vilken helt underbar kväll, kunde inte ha blivit så mycket bättre. Satt och lyssnade på världens underbaraste band kent, låg i jaccuzin och bara kollade upp på den stjärnklara himmeln och låg och snackade om allt mellan himmel å jord. Så underbart mysigt! Kvällen kunde inte ha blivit så mycket bättre faktiskt :-) Hoppas ni har haft en bra kväll! Puss

har precis värmt en vetekudde. Älskar att somna med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0