Lite politiskdebatt å grejer

Hemma nu. Herregud! Klockan är redan halv fem. Har nyss ätit lite flingor med mjölk och dricker en kopp te eftersom jag börjar få ont i halsen. Vill inte ha ont i halsen! Inte nu. Ska ju på hoffe på lördag tillsammans med en utav mina närmsta vänner, då vill jag inte ha ont i halsen! Inte vara förkyld för den delen heller.. Hon skvallrade till mig idag att hon också hade lite ont. Skärpning på våra kroppar! Ska sätta mig och plugga lite nu. Veckans plugg är inte lika mycket som förra veckan vilket känns så skönt. Detta är veckans "att göra" - i läxornas väg.

Onsdag: Tyskaläxa (massa glosor) döö.., Naturkunskapsförhör (om cellen osvosv, inte min grej)
Torsdag: Ska ha läst 18 sidor i världens hemskaste bok, civilrättsbok..
Fredag: Företagsekonomiprov. PLUGGA PLUGGA PLUGGA.

Inte så mycket, perfekt ;-). Blir mycket gladare när jag inte har mycket i skolan. Och jag menar fatta min känsla på fredag då jag skrivit mitt prov, när jag haft sista lektionen för veckan att åka hem, byta om och fixa sig för att först äta på restaruang med min familj och sen möta upp snyggaste bruden för en titt på HOFFE, som verken jag eller hon gillar speciellt mycket. HAHA ;-)

Idag har vi varit hela eftermiddagen och kollat på debatt mellan olika politiker/partier. Var intressant till en början sen sov jag. hehe.
självklart satt jag längst fram ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0