2011-01-01

Godmorgon! 2011 nu - ett bra år känner jag på mig. Så mycket kommer hända detta år vilket känns kul! Men jag tycker nu såhär efter nyår så kan verkligen all snö bara försvinna. Det var ju snöstorm ute igår. Burr kallt det var!
Men nu inte till det utan till de mer bättre sakerna. Kom på igår att idag (1 januari 2011) kan jag säga "nästa år tar jag studenten", "I år får jag körkort", "I år fyller jag 18". Lyssna bara på det. Låter sjukt najs! Men så mycket saker kommer hända innan. Tillexempel så har jag en hemsk vårtermin att se fram emot i skolan. I samhällsprogrammet så säger man att tvåan är värst. Känns bra tycker jag eftersom jag bara har ett halvår kvar. Haha :) Nog talat om det...

Idag ska jag förmodligen till BFF och titta Gossip :D ehehehehe!

XOXO

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0