2011-01-09

Det är söndag. Söndag den nionde. Sista dagen på vinterlovet. Suck.. Vill ha mer! Och eftersom det är sista dagen så betyder det att plugget åker fram och jag måste plugga. Det är tufft att gå andra året på samhälle/ekonomi. Har en inlämning på tisdag och ett stort prov på fredag. Provet på fredag kommer nog bli jättesvårt!! Är i Företagsekonomi B. Har inte hängt med någonting känner jag så jag får plugga ordentligt!
Snön smälter, det spöregnade hela gårkvällen och idag är det två grader ute. Jätteskönt tycker jag!! Får lite vårkänsla fast det inte ens är mitten av januari.
Nu ska jag ladda på med lite frukost och sedan börja plugga!
xoxo
Amanda


låste in böckerna dagen innan julafton, nu tar jag fram dem igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0