2011-01-15

Hej! Måste blogga nu känner jag. Har inte gjort det på hela dagen.

Gårkvällen med Josefin blev jättebra! Vi åt tre-rätters middag. Till förrätt bjöd hon på grönsaks dippning. Olika grönsaker som hon hade gjort två dippar till. Dipparna var sjukt goda!!! Till varmrätt bjöd jag på hasselbackspotatis, fläskfilé, sallad och såser. Attans, nu när jag skriver kom jag på att jag glömde vitlöksbröden. Suck.. Aja, det får hon nästa gång ;-) Till det drack vi ett jättegott vitt vin.
Efter ett tag kom vår killkompis Christoffer. Han hade med sig digestivekex så Jossan kunde bjuda på sin efterrätt som var snabbcheesecake. SJUKT GOD! Vi alla tre åt så fort. Ingen sa någonting till varandra. Efter det blev det dans på Kinect.
Efter ett tag gick vi ut till min stuga. Satt där ett tag. Sen kom Simon, Andreas, Emil, Sebastian, Jonathan och Dennis förbi. Jättetrevligt att träffa mina gamla "hang out with" kompisar. Men det bästa av allt var när hälften hade gått då vi bara var några kvar. Så skönt, lugnt, tröttsamt. HAHA. Somnade vid två.

Idag har jag varit hos Denise. Jag fick låna tredje säsongen av GG (Gossip Girl) av Jossan så vi har kollat hela dagen. Är sjukt kär i Chuck Bass och i hela serien. Tror jag ska sätta på ett avsnitt nu ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0