2011-01-27

Är jättetrött! Kom nyss hem från skolan. Vi hade öppet hus på Nynäshamns Gymnasium idag. Det brukar faktiskt vara helt okej kul men idag var det otroligt tråkigt! Det som var roligt var ju såklart att jag var med underbara Lina hela tiden. När jag lämnat Lina och jag och en annan killkompis ska hem så missar vi bussen pga att jag missuppfattat min mammas sms. Sen går vi till Gymnasiets busshållsplats för jag ringde mamma och sa att hon skulle komma och hämta oss. Då träffade vi några andra kompisar och två av dem bor där vart jag bor så dem fick också skjuts hem. Och haha, den största av killarna skulle sitta fram. Det var ju Matte! Och framdörren hade fryst så han fick hoppa in från förarsätet. HAHA! Åherregud vad kul det såg ut. Han fick ju knappt plats där emellan. Det var det roligaste under dagen! Nu ska jag fira att jag har helg nu med en tallrik havregrynsgröt :) MUMS!


en bild från när jag och Lina var uppe på Sandhamn idag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snygga vantar snygging! ;)

2011-01-28 @ 07:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0