Inlägg för imorgon

Skriver ett inlägg nu eftersom jag inte kommer hinna imorgon på dagen. Möjligtvis på kvällen. Imorgon blir det att plugga för hela slanten. Det jag fokuserar mig mest på imorgon blir tyskan och svenskan. Ska läsa ut en bok på tyska och sedan kunna skriva en sammanfattning av det och även göra ett papper med flera uppgifter. Under ämnet svenska ska jag börja att skriva på mitt tal som ska vara ca 5 minuter. Det ska redovisas och vara klart den 17 februari. Min idé om vad jag ska prata om fick jag faktiskt från en blogg jag läste om att unga småtjejer, vissa som inte ens kommit upp i tonåren, börjar äta piller och smörja in sina bröst med olika krämer för att dem vill att dem ska bli större, fastare och rundare. Jag har stora bröst utan detta krångel och jag kan säga till er alla; det är inte lika kul som det ser ut!
Det ska jag hålla mitt 5 minuters tal om för 29 personer. Det blir bra :)
Godnatt, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0