Råkade inte posta iväg mitt inlägg jag skrev i eftermiddags, här är det!

Aj och bubblan vilken träningsverk jag har idag!!! Det är nog efter idrotten och ridningen igår. Kanske lika bra att mitt gymkort inte kommit än, eftersom jag knappt kan gå. haha!
Idag började vi efter ett nytt schema i skolan. Det funkade bra. Dock 120 minuter naturkunskap på eftermiddag sög ju rätt så mycket.
Var nyss på ica för att handla till maten idag som jag och min bror ska bjuda på, tackos. hehe MUMS! ;-) Sen handlade jag också tills imorgon då jag och underbara JOSEFIN ska äta middag. Längtar så sjukt mycket!
Fattar inte att jag kom till ica ens, med tanke på mina ben. Men innan imorgon och innan det blir helg så ska jag skriva ett stort prov på företagsekonomi. Bäst att jag sätter igång att plugga, för det är såååååååååååå mycket vi ska kunna!
Puss ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0